Uw IT-beheerders op vakantie? En dan?

Uw IT-beheerder(s) op vakantie. Neem geen risico’s. Wij lossen een tijdelijk capaciteitstekort door vakanties snel voor u op. Kies een passende oplossing. Wij hebben er vier! Tijdelijk uitbesteden, over de schouders meekijken, on-site ondersteuning en het Expertloket. Regel het IT-beheer op tijd en geniet van een zorgeloze vakantie.

4 oplossingen voor een zorgeloze vakantie

Neem geen risico en regel op tijd het IT-beheer. Vier oplossingen om zorgeloos de vakantieperiode door te komen.

We gaan vertrouwelijk om met uw persoonsgegevens. Lees meer hierover in ons privacy statement.

Tijdelijk uitbesteden

Wij nemen het IT-beheer tijdelijk van u over of vullen uw bezetting aan. Met tijdelijk uitbesteden vult u snel de capaciteitsbehoefte in. U bepaalt altijd zelf wat u wel en niet uitbesteedt. U hebt alle vrijheid en kunt elk moment starten of stoppen. Geen moeilijke contracten en langdurige verplichtingen. U krijgt daardoor eenvoudig een zeer kosteneffectieve oplossing om de vakantieperiode zonder problemen door te komen.

Veilig tijdelijk uitbesteden

Onze beheerders kennen uw beheerwachtwoorden niet. U legt deze voor de afgesproken periode vast in een voor ons afgeschermd deel van onze beheersoftware, de ‘secure vault’. Is toegang tot een systeem nodig, dan kiest onze geautoriseerde beheerder alleen het betreffende systeem en onze beheersoftware zorgt voor de verbinding er naartoe. Alle toegangen en beheerwerkzaamheden worden gelogd en kunnen worden geaudit. SPS is ISO27001 gecertificeerd en hanteert als remote beheerder strenge security-policies.

Over de schouders meekijken

Een variant op het tijdelijk uitbesteden van IT-beheer is het tijdelijk overnemen van alleen de monitoring. Dan wordt er over de schouders van de IT-beheerders meegekeken. Niets wordt gemist en zij hoeven niet altijd nauwgezet de meldingen te volgen en te analyseren. Daar hebben zij waarschijnlijk niet de tijd voor.

On-site ondersteuning

Tijdelijk uitbesteden is veelal de beste en meest kosteneffectieve oplossing omdat veel zorgen uit handen worden genomen, het meest efficiënt gebruik wordt gemaakt van resources en de behoefte op maat wordt ingevuld. Natuurlijk is het geen verplichte keuze. On-site ondersteuning is een prima alternatief als die op maat wordt geleverd.

Het Expertloket

Vaak nemen specialistische expertises gedurende vakanties af, maar of die nodig zijn tijdens de vakantieperiode is de vraag. Toch wil je niet het risico lopen, dat de IT-voorziening in gevaar komt, omdat de kennis en ervaring ontoereikend is. Dek het risico af door altijd toegang te hebben tot experts.

Brede en diepgaande expertise

SPS beheert een groot aantal verschillend ingerichte IT-omgevingen met onder meer Microsoft- en UNIX/Linux-servers, storage-systemen van een veelheid van leveranciers, databases van Microsoft, Oracle en Progress, netwerkcomponenten van o.a. Cisco, Dell, Juniper en hypervisors van Citrix, VMware en Microsoft. Ook SharePoint, Exchange en vele back-upplatformen (Azure Backup, CommVault Simpana, Symantec Backup Exec, CA ARCserve Backup, Veeam Backup & Replication, HP Data Protector, Tivoli Storage Manager, Double-Take, Dbvisit) behoren tot onze expertisegebieden. Daarnaast beheren wij Microsoft Azure services, Office 365 en Microsoft Enterprise Mobility + Security implementaties.

24×7 ondersteuning nodig?

Als u ondersteuning wilt 24 uur per dag en 7 dagen per week, of alleen op zaterdag, of tot 22:00 op werkdagen, of elke andere variant, dan kan dat. Elke variant kan op delen van uw IT-infrastructuur worden vastgesteld. Wij hebben daar geen enkele moeite mee.

Charles Koning Sales Manager SPS

Contact met Charles

Neem contact op met Charles Koning om mogelijkheden, kansen en voordelen goed door te praten.

We gaan vertrouwelijk om met uw persoonsgegevens. Lees meer hierover in ons privacy statement.